Monday, October 4, 2010

sape ckp my handwritting is terrible...kamu silap besar!!

monday 4th/10 /2010
lost...
kelas bising,tapi aku rasa sunyi..dlm hati
org sebelah belakang bercakap..tapi aku tk dpt 'memahami'..
dan...aku mula rasa...bersalah..pada diri
sbb 'terlupa' tarikh bufday adikku..2th oktober..
kerana aku busy..busy y tak brp busy..
dan ....
still rasa bersalah,,tk daya nk call,,,
sbb btter not to say anythin kan
lau.....aku pon tk tahu nk ckp apa.!!
better terus senyap..
***************************************************
bukan tk nk ckp....bukan tk nk jelaskan..
tapi satu pembazirn..
bilamana.....mrk tkkn pernh memahaminya..
itu y aku lakukan ..dan itu y sedang berlaku..
*****************************************************
mitak kebenarn kawan utk bercerita scr samar2 tntg diri nyer..
ok kan???
aku ada impian, dan
utk jadi sperti y diimpikan,
aku da buat mcm2..
but ianya dah turn 180 darjah bilamana org tua ku mula bersuara
menyuarakan 1 harapan,
y kini aku galas dan anggap sbgai satu tanggunjwb sbgai ank!!
aku mula rasa aku bknn lah mrk y bertuah...
sbb bagiku hnya mrk y bertuah saja y kan dpt apa y dicita kan..
bkn y pandai..
n then....aku berckp dgn kwan lamaku ...
aku tahu dari masa form 1 lagi y dia nk jadi doc..itu cita2 nye
dan aku tk pernh tahu y itu adalah harpn org tua nye..
dan kini ..... walaupon medic itu tidk sesuai utk nye..
dia terus melakukannya,,tnpa kata!!
aku termenung utk seketika...
aku lebih beruntung kerana aku sempt membina impian
walau tidk pernh dapat direalisasikan..
dan...
utk mu kawan..
jom kita redah bnde ni sama2,dan jadikan segala impian dulu2...
satu kenyataan...
salute utk teman!!!
aku sesungguhnya kagum dgn kekuatan mu!!!

bagi skit kat aku....

ps:photo tk ade kaitn dgn entry kan...
hak hak hak


No comments: