Saturday, October 23, 2010

kepala berat,tgn terus menaip...

phase dlm satu ikatan..
aku meletakkan satu garisan,
agar aku bole berjalan dgn panduan,menilai dgn lapang..
phase 1
aku bercerita,dan aku melihat kamu punya reaksi,
telus atau tidak, straight atau lintang pukang,,
dan aku.....menyimpulkan...simpulan y kemas .
phase 2
aku bercerita,atas awan,tidak terus telus ke dasar.
apa mungkin org paham,kalau itu bukan cerita mrk..
mksud faham aku..
adlah faham mcam aku faham,faham kan??
phase 3
dan aku mula bercerita tentang segalanya..
ya,segalanya.....aku letak sepenuh percaya..
dan aku akan gelak,bila hati aku ckp gelak,
dan aku akan teriak,bila patut teriak..
aku telus,aku mulus kini

dan tahu...??
2otahun aku hidup,,,hanya ada sorang
di fasa 3..
hanya seorang..!!

note:
aku tk ade gmbar dia nk di upload!!

optimis quote:
hargailah y di tgnmu,sebelum ianya berada di tgn org lain..
dan saat itu,meliht ia pon,tkkn mungkin dpt kau buat..
pointnya....sila menghargai..

No comments: