Friday, October 8, 2010

tgn menulis,jiwa diluar....meliht aku menulis sorg2!!

( ni pemandangan dari bilik aku)

mana mahu dituju??
aku ditengah2 ,
kanan,kiri ,depan dan belakang!ada 4 pilihan
aku cuba kekiri.....
sampai,setelah byk y aku tempuhi..
bergelak ketawa .....aku bosan kerana
org kiri ,bukan mcm aku....mrk hnya menipu..
lantas aku ke kedepan..
mereka maju,selalu jadi no 1..
bangga dan angkuh krn mrk lebih tahu..
aku cuba utk menikmati rasa angkuh itu
namun...aku bukanlah trlalu angkuh ..
lalu...angkat kaki ..pergi kebelakang
ya...mrk mcm sesuai dgn aku..
berada di belakang...
selalu slow dan ikut aturan n turutan
cool...tk pernh berpapasan
tapi....kelembapan mrk ,cool mrk ..mmbuatkan
aku lemah,lemas.....dengan penindasan..
lantas aku ke kanan..
berada dengan golongan selalu betul dan menang..
mrk lebih byk berkata-kata...
krn akal mrk panjang...dan aku...
mendengar tanpa bunyian...
tapi...kata2 mrk hanyalah perkataan,,tiada buktian
dan...tiada apa y boleh dibanggakan
maka aku kembali ketengah persimpangan...
dimana,,aku seorang dan tidak berteman..
namun..bahagia ada didalam..
biarpun zahirnya hanya lah kosong..
kosong tanpa ada sambungan

(written by: outsiderz)
(time: on the way ke kudat,time bas bergoyang2)
(sebab : aku tulis sbb aku rasa lau aku ckp,tk ade y akan faham)
tulis ade org faham k????

-aku bukan org y tiada pendirian
pendirianku adlah
utk tidk involve dgn mana2 pndirian org-

optimis quote:
sama ada memilih, atau dipilih..not a big prob now on..
y tinggal adlh
utk maju tersnyum dgn plihn y telh ada dpn mata..
atau keep tnya dunia..kenapa ???
R u dare to move..??
jom jogging

No comments: