Friday, October 29, 2010

mereka membawa aku ke dunia fantasiku dulu..dunia y telah lama aku tinggal mati....

bosan menelaah ...aku berjalan merata-rata..
dan aku menjumpai ....
sesuatu y bagaikan pita rakaman utkku..
memaparkn silapku dulu,rasa y dulu...
rasa y telah aku lupakan 5 tahun dulu...
rasa sakit di dada..rasa perit y dtg tiba2...
dan aku tahu kini...
rasa itu tak pernh hilang....
cuma aku y hilangkan...aku lupakan bersama masa dan usia..
masa....bole merubah segalanya???
ya..namun kesannya akan tetap kekal,teguh...selamanya...
aku bukan manusia y lahir bagaikan malaikat...
aku lahir dan belajar dari kesilapan..
terimalah aku,dan terimalah silapku..
aku lebih selesa....begitu..
kalau kamu adalah mrk y tak pernh silap,tk pernh menyesal..
tak pernh rasa apa itu kesal
aku kagum...dgn kesucian perjalanan hidupmu,
dgn bersihnya org sekeliling mu,,

lihatlah, aku mahu tunjukkan...
bahawa aku y kini teguh ,
kerana aku bangkit setelah rebah..
usaha dgn perih dan jerih aku lakukan...
segalanya....ada bayaran...bayaran???
itu bezanya..kau dan aku....
di mata aku...

di mata DIA?????....hanya DIA y tahu...

senang bukan !!!
bilamana adanya seseorg y bole kau bercerita tnpa tapisan,,,!!

00:16
30th October 2010..

No comments: