Wednesday, October 6, 2010

siesly aku rasa DOWN..

(aku y tangkp gmbar ni,tu tgn aku,
just guna 7.1 mxp punya kamera!!
agak2 kn lau aku nk buat kerja ambik gmbr
ok tak???)

perkara2 penting!!
1.mp3(SONY) spoil,mslah bila nk study,so selongkr2 jumpa walker (mp3),,,bntai j lah
2.level mood lau ikut paras ketinggian air da trun dari parasa bhaya,
kemungkinan bnjir tu....dah kurang
3.lagi 3 minggu final,so kena buat pecutan cm rimau ni..
tau rimau??y berbelang2 tu,kiut tau
can i??
4.nk mkn nasi lemak..

kata2 optimis hari ni:
aku buat kerana DIA,
aku letk 100% percaya pada DIA ( even,kat diri sndri pon aku dah tk percaya)
aku selalu harap pada DIA..
so..
camne truk pon hidup ini..
DIA akan tolong aku..
sure DIA akan ade slalu dgn aku..
Allahu Akbar!!

aku percaya!!!
kau???
percaya j lah weh,,bnde betul ni!!!

2 comments:

ema said...

nak nasik lemak sotong leh....(iklan)

mengamalkan dengan perbuatan...boleh
mengaku ngan lidah.....boleh sangat
percaya pada hati....hum,
untuk benda yang hakiki...
pada hati yang mencari

mulut berkata,hati merasa...
percaya...janji....boleh ke

insyaallah

Outsiderz said...

boleh2..
i/ALLAH