Tuesday, October 5, 2010

imbangan hidup!!

simboliknye kehidupan aku akan diterangkan di sini..
dan mungkin ianya juga kehidupan kamu..
ya kita semua ..
start from middle finger sbelah kanan,sampai ke middle finger belah kiri..
penuh dgn beban..
atau lebih senang dikatakan tnggunjawab..
mula2 mmg payah,utk mengimbangi sambil berjalan..
tapi kini aku mmpu berlari...begitu saja kan??
dan bebanan itu meningkt juga,dari segi kuantiti dan kualitinya..
aku bersusap payah sekali lagi...
belajar lagi utk mengimbangi..
..bebanan trus bertambah,dan aku terus belajar...
dan akhir perjalan..
aku lebih kuat pada mulanya,lebih pndai dari awalnya..
dn ....sure2 j..
lebih tabah sebagai manusia..

kerana sinaran matahari membuatkan aku cair..
maka aku keluar mencari sinaran bulan...
atau kunang-kunang!!
-outsiderz-

No comments: