Sunday, October 17, 2010

aku sediakn rules y mudah utk kamu..!!


aku bercerita...
dan aku tidak memaksa kamu utk mendengar,
tidak akn memaksamu utk bersetuju dgn ...cerita2 ku..
dan...aku tidak menghalang siapa2 mahu mengutuk ceritaku..
aku mengamalkn...
konsep bebas...
ya,kebebasan,,,kau bebas membuat pilihan..
bebas utk kebelakang
atau kedepan
dan pilihan aku adalah utk terus menulis...
dan aku bebas menulis
tentang....emosi...
ini bukan blog y hidup bloggernya bersinar,
mempunya hati y berkilau sekilau mutiara..
itu bukan aku,,itu mungkin kamu
aku dan emosi aku...
ianya ....hanya 1 cerita..
ditengah ribuan manusia...

aku beri kamu kebebasan.dan aku juga ingin kebebasan dari kamu
note:
aku berhenti melukis,kerana aku sudah mula menulis..
menulis menggunakan perkataan..
melukis aku gunakan lakaraan..
sama..bagi aku..
ianya adalah medium..utk aku menyampaikn...
segalanya.......ya segalanya!!
idea nya sama.....cuma aku menyampaikannya..
melalui cara y berbeza..

optimis quote:
kau memerlukan lebih dari M16,sniple riffle utk membunuh aku,
aku kuat kini,,hari ini..kebal..
kau tahu???kebal...

No comments: