Thursday, October 21, 2010

jangan difikir sangat future things..ye k??

image uploads will be disabled...
(haiyaa....tk de gmbar menarik pon nk upload..)

pejam celik,pejam celik..
dah nak habis sem 3...7 sem lagi berbaki..
aku nk masa berlalu dgn perlahan,agar persedian aku rapi..
tak ade cela,atau cacat..
aku tk nk cepat,semua org sdg ckp,nk GRAD..nk nk..
kau tahu...
kau ckp j,aku tersentak...
aku seram..kalau itu tanggunjawab..
sekarang pon galas bnde y sama.
ya tanggunjawab...
tapi ianya berbeza..byk bezanya..
hmm...
aku bukan mereka y takut pada tanggunjwab...
kalau dah,dah lama aku lari,bwk diri..
bwk hati,aku bukn mrk y penting diri..itu bukn aku..
dan krn itu aku stay disini,bergulung2,gumpal2..
dan aku juga bukan y suka pd nya..
aku manusia y takut..
takut tak tertunai apa y dipertanggunjwabkan utk aku..
sangat takut..
apa kau orang tak takut???
tak takut???

note:
agak2 kan,lau minum coffea
(1 sudu coffea classic,1 sudu gula,2 sudu coffeamate)
3 gels dlm 3 jam lebih,still mengantuk..
apa y terjadi yer..??beyond the limit

optimis quote:
tak kira selambat mana aku bergerak kedepan,
tk kisah sebnyak mana lagi y aku tk sempat gengam..
aku akn tetap cuba bergerak,n mengapai..
"buat ulat,buat ulat,buat ulat"

No comments: