Friday, October 15, 2010

dunia mkin maju...manusia makin kurang mutu!!


meeting with dean:
prepare yourself for future,houseman,ianya tak senang,
kena tahan dengan stress,
doc zmn skerg byk y tk tahu buat,oncall sekejap dah penat
kdg2 bnde2 y simple pon tk tahu buat, lepas tu mula lah menipu
cuba2 buat,dan end up dgn sakitkan pesakit.
ianya berlaku skrg..
pastikan bole berfikir dgn baik dlm semua keadaan n masa..
lau tgh mkn,tidur tau apa2 shj..
bila dpt call terus pergi,itu tanggunjawab...
kena marah itu biasa,,dah jadi mcm hmba..
dan saya yakin ramai antara kamu y masih tidk bersedia
kamu sepatutnya dah bersedia sejak first day..
sepatutnya
prepare yourself...
body,mind n soul..
dia membandingkn doc dulu n sekarang

"aku jadi hairan....tak sanggup,tapi masih nak buat..
aku ni tak nak buat,tapi aku dah sanggup.."
berbeza itu...
sangat....berbeza...

optimis quote:
kalau aku tk dapat berlari,aku akan tetap berjlan
utk kesana!!
utk
jadikan "itu" kenytaan

No comments: