Tuesday, October 19, 2010

kaku....pernah terjadi dulu...

(foto lama,aku tak ade masa nk snap photo baru)

status aku di FB pada oktober 2010,,,
"renovate hati.."
kalau bole semuanya aku nk renovate,agar lebih tulus jadinya...
lebih baik kiranya....
****************************************
start june 2009...
tiap hari aku bgn pagi...tgk mentari..
aku ckp pada diri,,,g kelas,
jom ikhlaskn diri,jom belajar utk ari mati..
tapi kan...
kdg2 sparuh hari,kdg2,tk smpai separuh kdg2 sejam dua j..
sangat kadang2..ianya kekal utk 3,4 hari..
dan esoknya..
aku bngun dgn semangat y sama....
dan .....bnde sama berlaku..
aku mahu,aku tetap,aku cekal,aku kuat..
aku mahu aku ikhlas,,,aku mahu ia lahir...
terus,telus dari hati...
jadikan hati ini....sebersih sejernih...
secomel mungkin...
***************************************
oktober 2010..
apa y dah jadi pada hati....???
ulang lagi....status FB pada Oktober 2010
"renovate hati"

note:
aku failed exam,
apa rasanya.....??
tak rasa apa2...sies,beku dan kaku..


2 comments:

ema said...

failed...
saya biasa ngan ayat tu...
banggakah saya...mestilah x...
sedihkah saya...bukan jugak....
i take it as a test of life...

teruskan n teruskan...
ulanglah banyak kali mane pon...
beku,kaku...mungkin seketika...
then stop,n move along...
dont fail to plan,
coz then,u will plan to fail...

coz,orang yang fail sebenanye,
is someone who cannot control their own self..

ull be just fine la dik...
coz,i just know it.....

Outsiderz said...

hak hak hak...
saya tkkan kalah..
wuargh...
kan saya definasikan
kejayaan itu dari definasi saya..
sedih gak ar pi..
normal as a human kan??