Wednesday, October 13, 2010

dengar!aku menulis dari pengalaman!!

ade sorg forumer come out dgn satu msalah..
mungkin terlalu besar bagi dia..
sampai kiteorg semua kena bantu..
"macammane nk hilangkan rasa kecewa"..
erk,,,dan dia adalah seorg lelaki...
aku gelak j....
bagi aku,tu bukan masalah dia..
masalah dia adalah
"dia y tk nk hilangkan rasa kecewa tu"..
hampeh punya lelaki.,..
carry j lah hidup,buat2 sibuk dgn kerja,
lau rasa sedih,
lepak ar dgn family kawan y sayang kita..
n then gelak lah sampai terguling2..
makan,g melancong, dengar muzik..
sampai satu saat,mungkin dah bertahun2 lepas tu..
tiba2 j kita kan rasa....
yang rasa itu dah tak ada...
y memudarkannya adalah masa..
itu pon lau kita cuba ged rid all the stupid feelin tu sedayanya kita..
if not u ar the stupid person y masih mahu tenggelm dlm perasaan cmtu..
masa pon tk bole buat apa2,lau diri
lembik lemah tak bermaya!!
tau kan tau kan..
hidup tak ade lah terlalu lama utk hnya merasa kecewa..
so,jom bergembira!!!

note:
berjayanya aku adalah berjaya dari definasi aku,
dan mungkin kejayaan aku itu
tidk ckup tinggi utk definasi kejayaan kau..
but i don mind!!!

positive quote:
...........
tak ade hari ni....dah tk bole nk fikir...



No comments: