Monday, October 25, 2010

kata2 itu terbina dari huruf2 y tiada mkna,,tp kenapa kbykn kita kalah dgn mrk..aku juga

daddy looking at me,
will i ever free,,
have i crossed the line..
oh tidak....perkataan di atas hnyalah barisan lagu
y kedengaran merdu di pendegaranku!!!
perkataan,
sabar,gud luck,......apa2 j kata y baik..aku mksudkan y itu
selalu j didgri kan???,tapi bilamana mrk y menuturkan itu...
penting dlm hidup ini ,penting dlm jaga atau lelap aku..
maka aku merasakan..
seperti disirami coke ais (boycot) di tgh gurun gobi..
tenang dan nyaman..
so,kata lah lagi..
bgtw lagi..
esok eh..bgtw lagi...
aku memerlukan lebih dari aku utk hidup..
aku bukn nya seorg y sombong..
aku memerlukan kamu,sies aku perlu kamu
tapi
bilamana kamu melangkh pergi,aku tk mati
aku bisa utk hidup sendiri,,,
masih lagi dgn nyaman,namun nyaman dari kamu itu tiada,,,
itu satu kekurangan...sgt kurng...ianya terasa
terasa di sudut hatiku...
eh, ini kali pertama aku memberitahu...
tahukah kamu itu???

susah jugak,dah bgtw masih tk faham..
biarlah,,,,biarlah....
biar aku j y faham....aku pent nk buat korang faham

optimis quote:
bangun and fikirkan satu kata optimis utk mu..
pegang y kamu,gengam y kamu
kata optimis org lain itu,hnya utk mrk..bkn kamu..
tau kenapa,lah,hidup,hati,jiwa kn lain2.

aku tk suka kongsi and aku tk suka sama dgn org!!

No comments: