Sunday, October 24, 2010

aku menghadap mentari,menyerap tenaga nya utk teruskn penghidupan

sekarang aku berperang...percaya tak??
"when u just never noe whatt u will find",
SUM 41 memekak terus menusuk telinga dan hati aku..
'where everythin nothing without you"..
aku senyum sorang2...perasaan itu kompleks,
sukar utk dirungkai dan diclasifikasikn,
atau di nilai hitam putih mereka..
sukar bukan...

semalam,ym dgn kawan...dia dia al-azhar..budak baik...!!
dia y selalu tnya khabar,selalu tnya sal aku..
aku sedih bila ada y ambik berat...ade y kisah...
dulu ,di sekolah,,sebulan mungkin sekali aku berteguran dgn dia..
dia kapten sekolah,,,dan aku taiko,ex-taiko..langit dgn bumi kan??
y sama,aku dan dia manusia...
y setia atas satu nama ikatan...persahabtan..

"ye,aku nk yang kaya mcm ni...aku tk kisah,asal aku dapat..."
matrealistik seorg kawn aku buatkan kepalaku pusing
kelakar kan dunia...manusia y buat dunia ini kelakar..
bila mnusia itu mengejar nama,pangkt dan harta
mereka lupa mereka manusia..
lalu kurang nilai sbgai manusia y mulia darjatnya..
mereka lupa mereka itu hmba...
aku lihat itu sekarang,,,percayalah...aku tk menipu..
lihatlah macam aku,supaya kamu tk jadi begitu..
lihatlah.....kekalkan mutu..


ucapan akhir aku.
"kem salam kt hubby,tolong doakan aku selalu di lndasan y betul",kata ex-taiko
"i/ALLah jaga diri...",balas kapten sekolah

aku sign out, n termenung...!!

optimis quote:
sambutlh segala y datang dlm hidup,tidak kira baik atau buruk..
kerana itu memang telah tertakdir utk kita..
jangan jadi penakut..!!
sambut dan ckp..
"welcome to my life,and thanks for coming"..


No comments: