Wednesday, October 13, 2010

rekalah satu utk kamu!!


Dinner: susu segar+cheesy stick
place: tepi pntai,ombk bergulung2 besar,
waktu: 5 ptg,still dikira dinner ar ,walaupon awal.
******************************************
gembira,,,gembira,,,,
dapat lah mkn roti tepi pntai ditiup angin y menggila..

mungkin apa y mengembirakan bagi aku,
ianya tk mmberi apa2 mkna bagi kamu..
definasi gembira aku tidak mungkin pernh sama dgn kamu..
aku telah mendefinasikan nya...
dan...aku bagi kamu mendefinasikan...utk kamu..
there is a fine line....between...u and me...

optimis quote:
hidup ini terlalu sekejap utk perasaan
menyesal y lama itu!!!

4 comments:

ema said...

uih...dating ngan pakcik baju merah nampak..
panas2.....
mida,rendu susu itu

Outsiderz said...

pak cik tu jatuh dari lngit gamaknya..
tiba2 masuk line lepak kat port saya..
dah lah tu siap masuk dlm gmbr lagi

nadiahnadho said...

haha.pcik merah mne tah?jap ni kat mne?

Outsiderz said...

ODEC....
p.cik baju merah tu memang..
bukan skdr dtg tmbh pemandangan..
ditanya mcm2...
bosan nk jawab