Saturday, October 9, 2010

jalankan lojik itu..laju laju


tmpt: bilik aku
aku:aku
dia:senior aku.
medium : yahoo mesenger

aku: salam,akak mintk pinjm buku
dia: waalaikumussalam, buku apa???
aku: apa2 shaja asal tiada kaitan dgn medic..tidk terlalu tebal dan tidk 'berat'.
dia : oh,sirah nk??
aku: apa2 sahaja
dia: dtg lah bilik akak
aku: skrg 19:42, 20:00 saya smpai bilik akak..

tempat:bilik dia...
medium:mulut dan telinga
aku :salam
dia:oh,salam,masuklah...ni tgk lah buku y akak ada..
********************************
selesai tgk buku..2 bijik
******************************
aku:posting apa skrg akak??
dia: surgery,tgk ni (buku surgery manipl atas meja dia)
*********************
lepas ucp Tq aku tarik tombol pintu..
dia:erk,kamu ok tak???
aku: knpa??nmpk mcm tk ok k??(gelak2)
dia: tk lah tiba2 nk baca buku bkn medic...
aku: saja j...
dia: ok lah..(gelak2)

note:3minggu lagi exam final sem 3 y ada 4 module,
tau..334..

optimis quote:
jika telah berusaha utk berdiri setinggi bukit tapi tidk dapt..
bergembiralah kerana mmpu lagi berdiri..
cuba sedut udara dlm2,smbil depa tgn luas2..
dan jerit..
"hai bukit,satu hari nnti,kamu y akn mendongk memndgku,
bukn lagi aku"..
cept2...semat dlm hati...!!!

2 comments:

ema said...

huhu...
mida,
nanti pinjam lampu pembesar kat doremon....
nanti mesti bukit age rendah...
x pon,ge tempat ema...
kat bukit tinggi...
conpem mida yang age tinggi....

Outsiderz said...

hak hak hak hak..
memang saya akan jadi lebih tinggi...
nnti ar saya figure out cmne nk buat..
doraemon punya stuff..
ok gak tu