Sunday, September 26, 2010

amaran ini bkn hnya utk dia!!ingat tu..

bilik HEM,tahun 2007
"cuba bagitau saya,apa masalah awak,
sayang kalau pelajar mcm awak jadi mcm ni"
..........."
"............"aku hnya biarkn kipas berpusing,tengok cick,tgk cick..
"hmm,,ni ade buku,gunalah utk study, SPM da dekat"
".........."
dan,aku blah...

skrg 2010..
utk cikgu Mat,HEM y suka ambik tau hal aku..
baca ye..
cerita aku dn cerita kau berbeza,hidup kita juga berbeza,
walau sedaya mana,kau cuba memahami,
dan sebyk itu juglah kau tkkn paham.
tkkn pernh paham..
tau apa rasa pabila perlu berlagak besar saat masa kecik
pernh rasa??
sama k rsa itu..
tidk tahu,tapi masih mahu bercakap..
kadang2 cikgu kelakar,bila mrk buat hal
hak hak hak....pastinya tidak kan..
.....................
ianya lebih mudah bagi kau,dan juga aku..
utk stay dlm dunia masing2,
kerana duniaku bkn tmpt utkmu,
access denied.pertama kali
masih tk berfungsi utk kedua kali..
apa kau fikir ia akan +ve utk ketiga kalinya
pasti...TIDAK
kerana,,aku tk pernh listkn utk sedunia dgn kau..
dan takkan
pergilah....cari dunia mu..
pergilah...dari duniaku
dan,,jgn datang lagi!!!
ini bkn permintaan,tapi amaran!!!

No comments: