Monday, September 20, 2010

kawanku sayang!!


dah lama tak merasa gembira..
begini gembira..
ye lah pemberian dihargai..
nmpk remeh bagi sstgh org,tapi tidk bagi aku..
mungkin sbb aku hnya mmberi,,
pd y aku btol2 letk mereka kt hati...hati aku..
(restricted area)..
alhamdulliah...sbb DIA lah y membuka
hati 'dia', utk menerima 'aku'..
menerima kembali...
(dia= kwn y sgt fhm aku,even aku tk ckp dia tau apa y aku fikir
even aku tk bgtw,tgk muka aku pon dia tau dh semuanya
bila aku mrh,dia j y leh tengkn aku
bila aku dh tk jln lojik,kta2 yer akn buat aku berfikir kmbali
bila aku sedih, dia akn gmbirkn aku)

my dear fren,
Di jalan Allah persahabatan ini
bukan milikku ,
bukan jua milikmu,
persahabatan ini adalah perancangan
ALLAH y menegetahui segala rahsia,
Krn DIAlah,aku mengenalimu,
dan
krn DIA juga telah menetapkan
aku dan kau mengukir 1000
kenangan bersama

-outsiderz-
tiba2 teringt cerita zamn sek menegh
dimana segala bnde aku rempuh
segala benda aku redah
dan
kerana semalan ..
aku menjadi y sekarang
terima kasih....pengalaman!!


No comments: