Saturday, September 4, 2010

mengarut


-Datang Dan Pergi-
aku....di ....antara...mrk
tnpa perlu diucpkn..juga dinytakn...
ianya akn diliht...dari perbuatan..
-outsiderz-



semua org da balik...
biasalah...... lau berjumpa....jnjinya berpisah..
da byk tmpt aku singgh,da byk org aku jmpa,da byk peel aku kena redah,,
dan ...
ianya menjadikan...aku y sekarang!!
pertemuan bkn dirncang..berpisah pon bkn pintaan...
tapi..itu adalh kehidupan..
dimana,,,,kita perlu melngkh ..dan terus melangkh...
mencari diri,mncari ilmu dan juga mkna kehidupan...
FIGHT!!

IKLaN SeMATA-mATA


iklan semata mata...tiada kaitan dgn y hidup atau mati
ngh usha2 gmbr2 lama....terjumpa gmbr ni...time family day!!
siesly..aku tk kenal bdk nim...
tiba2 j dia lari2...naik atas riba aku...
dan nngis..
aku pon pujuk lah...sbb,dah lh dlm mjlis...
nnti kan org syak aku buat penderaan kan...
tk ke naya..
mk budak ni pon nth lah hilang kemana..
bdk ni hyperaktif,,itu lh y dapat dibuat melalui pemerhatian..
eh..eh...dia main air liur..
dan saat nim...
aku plop y rasa nk menngis...!!!!
serik...



No comments: