Monday, July 25, 2011

cyanide..carbon atom triple bond pada nitrogen atom


...
berterus-terang dan juga berfikiran baik pada semua orang
kita buat dulu...cuba lakukan dulu
bukan senang kan??....tiap kali ada rasa tidak baik pada orang
cuba tepis dengan anggapan baik dan segala macam kemungkinan y membuatkan
dia bertindak begitu
jika aku tidak dapat buatkan orang berfikiran baik atau berterus-terang dengan aku
tak apa..
asal aku sudah cukup berterus-terang dan bersangka baik dengan mereka
kan??
...

...
satu lagi,
aku ini sensitif pada beberapa perkara yang aku arif..
tapi aku kadang2 tak tahu (sesangat tidak tahu) pada perkara yang tidak aku arif
so..please jangan bagi hints bangang....aku tak faham
cakap...speak it loudly and clear...cakap
i/Allah aku akan guna lojik akal dan ilmu Allah utk berkeputusan
ok kan semua...??


note:
aku marah adik aku bawak handset ke asrama
bukan sebab
aku dulu pengawas-atau adik aku mesej2 dgn boy-atau sbb aku tak pernah buat
aku cuma nak dia tahu itu salah...dan kesalahan kena ditegur..
bawak lah fon tu...dengan syarat call saya-along dengan umi-ayah je
ha ha ha ha ha (sila gelak sebijik-sebijik)

ni lah budak2 nya...dengar umi cakap apa
degil2..
saya libas kan....haih

No comments: