Saturday, July 2, 2011

mereka boleh kata macam2..yang rasa..kita aje


check point 3 untuk jogathron SPU 2011.
credit untuk homosapien for the nice photo....such a good photographer..haih
ramai yang telah saya jumpa sebelum dan juga sesudah kamu
yang datang membawa salam perkenalan-kebaikan-juga keburukan
mereka datang dengan izin Allah dan apa yang mereka bawa itu penting juga
sedikit sebanyak walau saya katakan tidak,ianya ada sebenarnya
kesan...kesan yang tertinggal di hati saya bagi tiap2 mereka
ada yang meninggalkan cerita gembira-sedih-kesal dsb.
mereka penting dan juga bermakna dalam hidup saya..
dan ada antara mereka yang saya senang-selesa-suka-benci-segan
itu tentang rasa saya pada mereka-mereka
itu tentang mereka-mereka...
siapa pun yang saya jumpa,macam mana pun dia datang dalam hidup saya
apa sahaja niat dia apa sahaja keinginan dia..
saya mahu kamu ingat empat kata ini.

saya hanya suka kamu...
tidak kira lah sejauh mana pon kita,
tidak perlu ditanya, lama mana sudah tidak bersua muka,berbicara kata
tidak perlu dikhabarkan cerita2 yang ada
tidak perlu disemarakkan lagi rasa yang berbekam didada
tidak perlu semua itu...sayang
saya percayakan Allah untuk jagakan kamu
bagi pihak saya
sampai saya bersedia untuk jaga kamu dengan daya upaya saya
selagi kamu percaya Tuhan kamu dengan Tuhan saya itu,
selagi kamu percayakan saya...selagi itu....
kita kental

miss outsiderz......2 july 2011

No comments: