Saturday, July 2, 2011

random 1

...RoOm-mAte aQu...

rumate punya laptop,tetikus tu tukang tulis punya
ya...warna pink laptop dia...bukan laptop je banyak lagi barang2 lain warna pink
kami dari tahun 1 lagi berkawan,bersama
kami berbeza dan aku suka dia kerana perbezaan itu.
kalau aku cerita apa2,dia akan bagi reaksi,walau kadang2 macam tak bole pakai
tapi ok je...aku tahu dia tahu..
rumate sorang lagi punya laptop..
yang sorang ni pun suka warna pink..she's my friend lah merangkap kakak
tukang jaga,tukang larang,tukang bagi nasihat,tukang dengar aku bercerita
walaupun dia tak cakap apa,atau cakap sikit2 je bila aku bercerita....
aku tahu dia dengar
ni lah dia...kertas yang bertaburann di sekeliling katil.rumate aku.haih..hectic
banyak kot kena baca...
banyak benda tapi masa ciput..haih
ini pada malam 30hb/june/2011...jam ikut waktu mesia 3:30 pagi
first exam untuk tahun 3...cuak tak cuak....cuak lah sampai senak2 perut..
Syukur Alhamdulliah..segalanya da selesai..
kalau tiada aral melintang...
aku akan ke sandakan sambung lepak hospital bulan depan..
jeng jeng jeng....

bumi Allah yang luas ini disediakan untuk kita
merantau dan memikirkan hebatnya kuasa dia....
note:
patut ke aku buat title entry....."aku anak rantau"?
...

No comments: