Tuesday, February 1, 2011

i love and i care!!

manusia dianugerahi dengan keupayaan untuk mengingat
everythin happend,yang buruk y bagus semua akan diingati
walaupon tak banyak,akan tetap ingat.
walaupon hanya sekejap,akan tetap ingat..
macam di melaka,setahun tapi ubah banyak benda dalam hidup aku ini
fasa y sekajap tapi banyak..

yang selalu gaduh2,masam2 muka,gelak2,lepas tu nngis2 tu
itu menjadikan kita dekat,menjadikan kita erat
pada yang duduk jauh2 merentasi benua,dan juga lautan2
i do care about you,
kalau aku selalu tanya khabar,tanya cerita,tanya2 apa2 tu
setahun dua tahun,dan bertahun2...

kita keep going,keep hidup,keep berjuang utk jadi manusia terbilang,
kau y aku kenal 5,2,1 tahun dulu belum tentu kau y aku akn jumpa 5tahun lagi
aku tahu people will changed for good

the more u care the more u have to lose
damn...ni ya buat aku rasa utk hidup sendiri
sama ada kematian akan buatkan aku kehilangan kau,atau kau kehilangan aku
atau
perubahan kau atau aku y buatkan 'kita'bukan 'kita' y dulu lagi..
we'll see... dan i alredy prepared

No comments: