Thursday, February 10, 2011

harganya lebih bernilai dari diri aku!!

"we're not just teaching you knowledge about med,but also
we're trying to change your behaviour and attitude"
by now,u should know how to talk with manner
erk..
tu lah....Doc OnG tu cakap..
hak hak hak...
mungkin aku,mungkin aku yang tak pernah cuba menerima perubahan itu
mungkin aku yang tetap mahu menjadi aku.
aku yang dulu2,yang 3,4 tahun dulu..
mungkin sekrang masa y sangat sesuai utk melangkah utk menjadi seseorang y lebih
ya..lebih...
ianya bukan mungkin but ianya perlu..
ruang utk terus memperbaiki diri itu selalunya ada..
ianya sama ada kita mahu atau pun tidak..
ianya sama ada kita izinkan atau pun tidak..

sekarang aku baru sedar,aku baru tahu,dan aku baru realize
harga yang perlu aku bayar utk 1 benda y aku mahu sekarang ini
ianya tak mahal,
ianya hanya tidak ternilai..
aku cuma ragu2 sama ada aku mampu atau tidak.



No comments: