Wednesday, February 16, 2011

kita definasikan kejayaan sekarang!!

jika dia mahu pergi jauh dari aku,
mahu hilangkn diri dari padangan aku.
aku relakan,aku akan selalu biarkan..
aku selalu bagi kebebasan ..

satu hari kita akan kembali berjumpa
ya..menyelesaikan segala y kita tinggalkan tanpa noktah itu.
kalau tidak pada hidupku,
masa masih ada,walaupun selepas matiku..

satu masa kita perlu memilih jalan masing2
dan kita mula melangkah ke jalan y berbeza,
hanya ingatan pada kau y tinggal dalam diri aku,
dan ianya hanya pada nama dan juga rasa..

Tuhan itu maha adil dan maha mengetahui

tikamana aku masih gagal setelah berusaha
tikamana aku masih sesat walaupun aku cuba pulang
jelas..jelas bahwa Tuhan tidak adil dalam membalas,
hasil tidak setimpal dengan usaha..

itu silap..
keadilan tuhan itu tidak terus didunia..
dan dia maha mengetahui keadilan untuk hambanya ..
yang dinilai dari mata manusia itu ..
adalah y berjisim dan juga y terang hadirnya..
tentang Tuhan...walau berbayang ,ianya tetap kukuh melintang!!
ianya tetap hidup dan berpanjangan!!

No comments: