Sunday, February 6, 2011

i'm risk taker and aku tak cerdik!!

berdiri dengan semangat yang baru dan diharapkan lebih kental dari sebelum ini
harap...lebih kental dari sebelum ini..
untuk memulakan sesuatu itu senang sebenarnya
kadang2 kita termulakan sesuatu,(termula....of course tanpa sengaja)
untuk habiskan,tamatkan apa yang dimulai itu yang payahnya
tak lupa juga,
cara,gaya dalam usaha untuk menamatkan apa y dimulai..
itu juga tak kurang sukarnya

aku tak pernah ambik supplementary exam
aku tak pernah failed dalam semester exam,lulus j memanjang
walaupun exam aku tak ade lah tinggi,tapi aku tetap lulus..
aku pernah cakap,
lulus atau failed exam itu bukan lah benda y aku cari
aku luluskan diri aku untuk kegembiraan mereka2 y aku sayang.
hanya untuk mereka..
mereka yang aku sayang
so....lulus exam tu tak berjaya puaskan ati aku,
tak berjaya leretkan senyuman di wajah aku

what happened in me is more important
..than what happened to me..
aku mahu hati aku selari dengan perbuatan aku.

aku selalu plan,selalu timbang2-buang-ambikbalik
supaya semua y akan,sedang dan telah berlaku 'terkawal'
aku mahukan kesejahteraan dalam penghidupan,bukan nama,bukn harta
tapi...

note:
Ianya harder than i think
maybe the hardest thing in my life..

No comments: