Monday, February 21, 2011

selamat malam sayang

..sebelum aku tido malam ini..
#####################
makin lama,aku makin sukar utk meletakkan percaya pada siapa2

bukan kerana aku tidak percaya,
cuma aku tidak yakin,
aku kurang yakin 'siapa2' aku itu akan menerima
tiap apa y keluar dari hati aku dengan terbuka

ada yang pernh bertanya,
which is worse,failing or never trying??

pada yang bersemngat dan tak takut 'mati' memang akan jawab
try lah,jadi manusia y berani..

tapi aku jawab...
depend pada situasi,kadang2 perlu utk mencuba dan rasa kegagalan
kadang2 tak payah,lintas sahaja tanpa perlu tercuit ke sana.

bila yang menjadi priority itu adalah keluarga,
tentang berani diri,tentang kepuasan diri,dan juga apa2 berkaitan dengan diri
aku kadang2 letakkn ia ditepi,jadikan itu 2nd tertinggi ...
family come first..
dan kerana sebb yang 1st itu kadang2 aku memilih utk tak berada didalam situasi
mencuba-failed-atau tidak @ saya budak berani @ saya kental

i just want to be a great daughter to my parent (my sayang2)
y lain...
orang lain bole sapu,aku tak pernah inginkn...

No comments: