Thursday, February 10, 2011

kepada kapten Hoki

kapten hoki sek rendah aku tahun 2009-2010

tahniah sebab da dapat masuk sek asrama penuh integrasi,
saya tumpang gembira..
saya tumpang senyum...ye lah kan
ummi: adeQ da dapat tawaran integrasi,2nd intake,sekrang
ummi tak pening2 lagi,ummi hepy dah..

tu lah,mak ayah selalu j nak y terbaik utk anak2 dia,
nk sekolahkan di tempat y paling baik,nak bagi semua benda y baik2 j lah.
anak2 j kadang2 jadi setan...mungkin sebb kurang matang dalam menilai
apa yang baik dan apa yang kurang..(aku lah tu)..

dan diharapkan pada y pergi integrasi ni,
jangan asyik dduk pikul stick hoki j,ubah lah pikul buku pulak.
pastikan senyuman mak bapak itu berpanjangan

note:
aku bosan,tiap2 kali ade berita gembira hatta berita sedih,
aku selalu tiada utk dduk berkongsi bercerita,
tika ianya terjadi,aku berada somewhere jauh di dunia ini..
ish ish ish!!

No comments: