Monday, February 21, 2011

never fades away!!

janggal itu terasa benar bila aku mula menongkah arus,
lipat maut melintang y aku buat 180 darjah lain dari apa yang aku inginkan..

buat saat ini,aku cuba utk get rid feelin' y bukan2..
bukan kerana apa,
kerana aku telah tertinggal jauh,terjatuh jauh dari landasan..

kerana itu aku perlu cepat,agar sampai nya aku ke titik penamat
sebelum ianya terlalu lambat.
sebelum dah tiada apa2 lagi yang tinggal utk aku sentuh
dan rasai hangatnya kemenangan itu..

sampai nanti,aku akan mula fikirkan kembali!!

note:
24 jam y tuhan bagi pada aku sedari dulu
aku perlu gunakan dengan mendahului y penting dulu,disusuli dengan y kurang
dan saat ini, menulis disini tersenarai dalam list 20 'kurang penting'..
ada lagi 30 dalam list y penting..
penting dan banyak..hish hish his..

No comments: