Friday, February 11, 2011

batman begin...outsiderz jugak


ianya bukan apa2 kalau setelah bertahun-tahun y berlalu,
tiba2 kita tersedar yang kita salah
tiba2 kita sedar yang kita bukanlah mereka y betul itu..

pelik juga kerana setelah terbiasa silap,terbiasa tak betul,selama bertahun-tahun
tiba2 rasa sedar itu ada...
kenapa mesti selepas bertahun-tahun ianya ada..
atau ianya memang ade tapi belum mencapai tahap treshold utk
dirasai dihati..
part ini kena fikir balik..
ok,ini bukan mengenai aku..
mengenai rasa bersalah y baru dirasai,atau treshold y baru je kena..
(ianya bukan mengenai aku)

**************************************

failed monthly test module neuro,
dan aku da agak..tk study camne nk lulus..??kan kan??
kalau lulus.aku akan lagi terkejut..
normal lah kan...
aku tak kesal tak lulus,aku cuma kesal aku tk study,
aku cuma kesal kenapa aku tak push diri utk study,atau pujuk diri.

"tolonglah jangan fikir benda y ntah bila nak selesaianya"

aku cuma mahu selesaikannya sebelum aku terlalu jauh
aku cuma mahu terangkan sebelum aku tak nampak apa2 lagi utk dijadikan
titik rujuk,atau aim utk terus berjalan..
dan ianya bukan senang utk orang macam aku..
ia matikan aku,silap,aku matikan aku..
done about exam and study-student-disaster -life

*****************************
sekarang tengah fikir camne nk selesaikan tanpa tak perlu
aku atau mereka y tergolek kecewa..

No comments: