Wednesday, December 1, 2010

Addmath tu senang lah..

aku suka tATU..
dan aku tak perlu jadi bi/homo utk minat dieorg..
their song...melodi bagus..
aku bukak j you tube tATu korang dah fikir lain dah pasal aku..
korang memang...cubalah bersangka baik
tambahan dgn aku,tambahan dgn orang islam
********************************************************
pkul 9 stgh pagi,bunyi fon buatkn aku terjaga ..
semalam tidoku bermula pkul 4 stgh pagi..
"lak,tak bangun lagi k",kata ayah.
"dah lah,tapi pas subuh tido balik,smlm tido lmbt"..

kononya..sambil layan tido sambil layan novel..
penghabisan...aku kembali duduk ditemani novel dan tafsir..
dari posisi baring pada duduk,n then kembali duduk di atas kerusi
pergilah baca,..
"syahadah gadis ateis"..
20 peratus apa y ditulis dlm buku itu aku tidak pernh tahu
sepatutnya aku tahu..sepatutnya aku ingat
tapi bila kembali menjengah ke zaman sekolah menengah
70 peratus aktiviti di sekolah aku skip...padan sangat lah kan..
padan sangat lah dgn 20 peratusan y aku tk tahu..
ini berkaitan akidah ..
akidah itu teras..itu y patut dikukuhkan.
itu lah..

kahar cakap:
masuk dewan exam utk addmath mmg target A..
tapi bila kuar j dah terus jadi B...
...tu lah..kurang confident...up sikit..up sikit...budak2

No comments: