Sunday, December 5, 2010

ini tentang janji aku pada teman

damn...
perlukah aku beremosi pada waktu2 begini..
damn!!
aku kadang2 benci dgn aku punya feelin'
dan aku tk suka menangis kerana sebab2 kecil
dan aku tak suka buatkan kau rasa sedih...
tapi..
kadang2 y terjadi bukan dibawah kawalan aku..
ye,,,aku sensitif disini,waktu ini
dan sensitif itulah puncanya..
bukan kau..bukan kau ye

aku pegang janji aku.aku pegang kata2 aku
ingat apa y aku kata dulu

aku memang sayang mung lebih dari sgalanya...
lebih dr diri aku sndri.. dan aku paham...........
sebab aku sayang mung.
aku nak mung hidup gembira.

note:
bila kau jumpa seorang teman y kau bole bercerita tanpa tapisan
kau akan akan merasa menyesal jika tingkahlaku mu buatkn dia menangis..
sebagaimana kau kesal bilamana keluargamu menangis keranamu

dan aku hanya ada seorang..

dan aku tidak akan hampiri rasa menyesal itu..!!
tidak lagi utk kali ini...

dan kerana itu,
aku akan selalu ada utk menjaga kau!!
aku akan selalu gembirakan
aku akan lakukan selagi y mampu,segalanya y aku mampu

pada kau,
aku bukan apa,aku cuma terasa diabaikan..
tk payah rungsing,aku biasa tenangkn diri sendiri,,,
y aku perlukan hanya masa
aku sudah biasa...

walau aku kena tunggu lagi 5 jam utk kena marah
aku sanggup tunggu..!!
sebab apa y kau buat utk aku,lebih dari 5 jam aku itu..

aku sensitif bilaman aku terasa mcm dimarah dan diabaikan,
dan aku tahu ianya tak...
skrg aku dah ok..ok..
kau ok j kan.

all this word for my only one,best friend for ever,
the only frenz y aku kagum n aku sanjung

No comments: