Thursday, December 23, 2010

ramalan bintang=gemini punyai 2 personality(jgn percaya ya!!)

rasa hati aku....hanya aku y tahu
yang tahu sedihnya aku...hanya aku
yang faham aku...itu aku
yang tahu lemah lebihnya aku....juga aku
yang tahu masa lalu aku...adalah aku
dan y tahu masa depan aku..haya Tuhan aku
oleh itu ..please jangan paksakan aku ceritakan semuanya
jika kau takkan mampu fahami ia..
tinggalkan aku dgn Tuhan aku
kerana kau nampak bukan...nampak bukan..
ianya hanya aku,,,dan Tuhan aku

jika membaca,bacalah satu persatu
bila memahami,pahami dgn jelas
kadang2 y tersurat itu timbul
mengelamkan yang tersirat..
padahal y tersirat itu lebih perlu dititik beratkan,
difaham dan diulang-ulang
aku harap tiap tulisan....tulisan aku disini
dapat dilihat pada y tersirat itu
itu ,itu yang aku mahu kongsikan..

perenggan pertama teras pada entry hari ini
y kedua,utk semua entry,hari ini dan sebelumnya
dan y tiga ini,penerangan utk perenggan !!


No comments: