Wednesday, December 29, 2010

nampak macam sudah selesai,sebenarnya ianya baru bermula

kau bertanyakan aku satu soalan dan menginginkan satu penyelesaian
kau:"aku rimas lah,dia selalu j ada dimana-mana aku ada,
aku harap sangat lah dia hilang atau tk muncul2 lagi".

dan ianya terjadi tapi bukan aku y tunaikan
Allah tunaikan segala permintaan kau itu.

dan kau kembali lagi dan membuat satu kenyataan y buatkan
aku ingin menempelakmu sebelum bicaramu habis,tapi aku batalkan

kau:"aku rasa ada yang tidak lengkap lah,
aku rasa dia tidaklah seteruk y aku sangka,dan
dia adalah sebahagian dari aku juga..
aku rasa kehilangan,betul aku rasai kehilangan

aku: biasalah manusia,selalu tidak berpuas hati
diberi juga tidak berpuas hati,diambil kembali juga tidak berpuas hati..
jadi apa y akan dapat puaskan hati kau sekrang???
hei kawan,hiduplah dgn y sekrg dan kenangilah dia waktu kerinduan

kerana itu aku berdiam di awal permintaan,
aku sudah pernah merasai rasa kehilangan itu..
kau perlu merasai,dan kau akan lebih memahami..

No comments: