Tuesday, December 7, 2010

da ok dah!!

ish ish..banyaknya....tak larat den!!

aku:ah,,kalau orang tu aku tak kenal, tak rapat
aku tak kisah aku marah ...biar lah dia benci aku ,aku tak kisah
dia: aku tk marah orang y aku tk kenal,aku marah kau j..
aku: hahahaha..aku tak marah kau

memang lah semua orang tak suka dimarah
tapi aku lebih rela dimarah daripada kau senyap..
itu pilihan y aku buat

lepas kena marah..
aku pergilah cari coke@100plus ais..
habis 2,3 tin konfem lah sejuk balik..
tapi..
bila aku marah kau dan mrk2 y disayangi..
aku akan end up dgn kesal dan sebal
dan saat tu 40 tin ais pon tkkn dapat pulihkan aku..

4hb lepas aku rasa kena marah..rasa j kena marah
dan aku dah ged rid rasa sebal itu..
and now i'm ok...
tu pun lepas baca kau punya shoutmix...
lau tak krn shoutmix tu.bulan depan lah gamaknya sebal tu hilang

oi....aku dah ok...oi

note:
pelik,
sbb sebal aku cepat hilang kebelakangan ini.
semenjak dua menjak ini lah..
kini lah

No comments: