Wednesday, December 15, 2010

hari ni penin kepala dari pagi!!

di uncle bob cafe..
tengah tunggu baki duit beli makanan di depn cashier..
tiba2 ada orang tegur...
selepas tangan aku dan dia berlanggar 2,3 kali sbb nk ambik tisu
dan sudu...

akak tu: kamu bujang k??
aku: erk....ya student lagi
akak tu: oh,kalau jadi macm ni(langgar2) orang tua cakap kamu bakal dipinang
aku: hak hak hak hak.belajar tak habis lagi kakak,habis belajar dulu
akak tu: orang cakap mcm tu lah...orang2 tua

aku senyum n blah...
nonsense betul.......

tiba-tiba rasa seram dengan penduduk sabah...seram tetiba j..

4 comments:

dLaALbaR said...

oyeoyeoye..
pasni nie mkn nasi minyak mida..hehe
eh..mne leh langkah bendul k..hihi

Outsiderz said...

eh...tahyul semua tu..
and sbb saya kn nk kawin dgn
mamat2 kelate @ trg j..
so nasik kerabu @nasi dagang lah menu utama time kawin...

aisyahkhalil said...

tak lame dah tu.heeee

Outsiderz said...

jgn kata gitu..
belajar sampai habis dulu ar...
y lain belakang kira