Thursday, December 2, 2010

ini entry orang bosan plus mood swing!!

nakata,masa tgh gile bola dulu kala,
aku mmg suka dia...
tATU,duo russian,they pretend to be lesbian for more than 10 years
aku tk kisah pasal tu
aku hanya tau pasal lagu mereka,sies best..damm ivan!!
genius selalu buat kerja gila kan,,,
yulia volkova n elena katina
kenal..bukn budak kelas aku
ni louis koo
ok..sbb semua org mcm mint korea skrg kan
mcm pelik kalau aku tk ..ni y pertama
kwan san woo
daniel wu..
comel comel comel
yulia volkova,tATu punya ahli
and husband dia,parvis..husband dia y hensem tu
sies tegap..
bloom....sies bloom
hak hak hak hak..
korea.2nd actor korea y aku suka Lee eon
korang bole usha dlm coffea prince
tapi dia dah meninggal 2007@08 (tk konfem) excident motobike

note:
mesti korang rasa entry aku kali ni macam hampeh,gedik ntah apa2 tk ade idea
ini idea juga,ade juga ni..
ade tu,,,,korang j yang tk tahu nk tgk macam mane..
korang memang..tk pandai2

sory,yang rmbut pnjag2,jambu2 ,muka mcm pompuan
aku bukan tk suka
cuma aku geli..sies geli ..
tgk,tenung 3,4 kali tegak bulu roma!!
kau ckp lah doploh empat kali pun super junior tu hensem and cool,
aku ttp tk suka...
geli weh..

lelaki melayu ramai kot y hensem..
contoh terdekat pak2 sedara aku..
hak hak hak hak hak..

No comments: