Tuesday, December 14, 2010

ini bukan entry tentang lawatan ke hospital

ini gambar baby goggle...sepupu aku y baru lahir lelaki..

perempuan!!
manusia yang kau perlu patuhi
wajib dipatuhi..
mak bapak selagi arahan jua permintaan tidak melangkaui hukum Tuhan
dan manusia lainnya
adalah suami...itu pun suami
utk lebih jelas SUAMI
dan ianya still dibatasi oleh hukum Tuhan
jangan cakap dengan aku lepas ini..
"sory lah ye,aku tak leh ikut sbb boifren aku tk bagi pergi jalan2"
kalau kau cakap mak kau tk bagi.
aku memang tak akan pertikaian,sekali-kali aku tk akan bahaskan kenapa..
kerana aku tahu mana letakkan darjat mak itu..
kau cakap boifren..
oh mintak izin dgn boifren??..mak mana???
korang patut lepak labour room 3 jam..
lepas ni mungkin kau akan lebih suka sembang dgn mak 3,4 jam...

korang memang .
benda senang pun kau kusutkan....
benda mudah kau orang susahkan...


No comments: