Sunday, December 26, 2010

aku troublemaker 1

hujan y bila turunya dan bila akan hentinya skrg ni
macam aku..
bukan part akibat atau kenapa hujan itu..
part tak tahu bila tu y sama dgn aku..
metaforakan kata2 agar lebih senang difahami

skrg senang sangat sakit kepala ..
berdenyut-denyut
mungkin krn terlalu byk berfikir,atau terlalu byk memendam
aku tak tau..
janganlah buatnya pening saat2 nk exam
itu y penting

gambar cikgu smaasza,ni golongan
y memang taf gile,y skrg kurang dr separuh y taf di maza
ukays punya lagu-bila diri disayangi-
ini lagu tema program ape nth sek dulu
progrm under ustzah rokiah tengah y anti-aku dan aku-anti-dia
tahun lepas g balik sek.
tiba2 dia peluk aku,dan aku rasakan itu ikhlas..
bertanya khabar dan panjatkan doa utk aku
tapi aku buat2 keras

u noe what..
memang rasa sakit bila dibeza-bezakan..
di anak tirikan hanya kerana aku just want to be myself..
degil2-nakal2 sikit,tapi belajar aku ok

tgk dari sudut positf,ianya buat aku jadi keras
dan tak kalah dgn tekanan
sepatutnya aku ucap tQ kerana beza-bezakan aku dulu
hak hak..
tapi aku still fikir..
the right word to say utk lawatan sek tahun depan.

ni cikgu ruzak or glemer as cikgu mat jak
anak kelahirah terengganu.cikgu chem
y bukan stakat ajar aku chem,dia ajar aku lebih dari itu
teringt sesi kaunseling y bukn cam kaunseling lain di bilik HEM 2006
dia buat aku sebak,walaupon sblum itu senyum pon tak aku lakarkan..

aku dah tak kisah kena round padang,nyanyi lagu my mother-
keluarga bhgia,kena buat gaya mat rempit,jalan penguin,
kena psiko...
aku still suka kelas chem,the best class ever

dia tahu aku tk mudah mengalah...dan aku tahu dia tahu
dia tahu byk y cikgu lain tak tahu..
dan yang tu pon aku tahu..

-tQ sbb dapatkan saya A1 utk subjek kimia SPM-
walaupon hnya 10 kali extra kelas utk thun spm tu
dia berjaya buat semua orang bersusah payah sendirian belajar.

note: 2,2 gambar aku cilok tnpa kebenaran dari blog
kak shahibul afzan,budk dentsry Uia@usim dan ex-maza

No comments: