Thursday, January 6, 2011

books and friends should be few but good!!


nilai seorang lelaki itu letakknya pada kesabaran..
kesabaran yang dia ada..
yang dia dapat kekalkan dalam apa jua keadaan y menekan..
dan aku bukan lelaki...dan sabarku juga kurang!!
emo,.ya itu lebih sesuai utk dilabelkan dinamakan utk aku

biasanya mereka y berbadan besar sensitif,
dan normal jika perempuan itu senang terasa
tambahan pula kalau perempuan itu dipanggil emak di pangkal namanya.
aku???tak jadi ummi lagi pon da cukup sensitif tahap delapan..
sengal!!!

bila ada y main hentam j cakap,tanpa menimbang atau mengagak
ianya buatkan roma aku menegak tiba-tiba
itu memang spoil..
apa yang di dalam hati dapat dilihat di mata,di percakapan dan juga tindak tanduk
usah lah kata tak,,,,jika ianya memang Ya!!

kalau kau cakap "tak" dulu...pastikan sekarang juga "tak".
aku tak akan persoalkan kalau pertukaran jawapan "tak" kepada "ya" kerana
rasa hati y suci,kerana kau rasa aku ini berarti
tapi kalau ianya kerana diri sendiri..memang korang haram!!
haram utk dipanggil kawan atau teman!!
teruskan dengan hidupmu,dan lihatlah aku menjalani hidupku
aku lakarkan garisan..jangan rentasinya ya teman!!

No comments: