Saturday, January 29, 2011

jangan cakap kau faham tentang aku,kalau aku sendiri tidak fahami aku!!

aku banyak cita2 atau impian.
dan ianya aku bahagikan pula pada dua bahagian besar.
yang tidak bole dicapai,atau impossible utk dicapai
dan satu lagi yang perlu dan bole dicapai

aku tak ckap mereka y membina impian tapi tidak cuba untuk
merealisasikan apa y dicita-cita itu
seorang y penakut,malas atau kurang motivasi diri!!
kerana aku punyai satu impian y aku tidak mahu usahakan

jangan lihat,dan terus membuat konklusi
pandangan awal atau pendapat pertama tentang sesuatu itu
kadang2 betul dan kadang2 180 darjah berbeza daripada y sebenarnya..

macam aku,,,
aku punya impian yang aku tidak akan cuba realisasikan walaupun sedikit
malah aku tidak mahu ianya ditunaikan pun
jika ada yang hulurkan bantuan,nescaya aku hanya akan gelengkan kepala
ianya akan hanya kekal sebagai impian
aku hanya membinanya,tapi tidak mahu merealisasikannya

impian aku hanyalah,
aku tidak mahu berada disini

-OutsiderZ-
00:29 waktu mesia

No comments: