Saturday, January 22, 2011

wish u all best of luck ye!!


semalam tido dengan berjaya,8 jam ..
ada henti2 sbb terngigau tertendang dan tertonyoh kawan..
sory ye my sleeping partner..
kalau nk tidur dengan berkesan memang kena mcm tu..
bebaskn fikiran dan segala apa y ada difikiran
dah kira bagus,aku tak nyanyi time tido..

pada miss sakinah fadzil
buat lah blog sebijik,bole lah saya merayau-rayau pulak..
asyik kamu j y merayau-rayau,saya juga mahu merayau-rayau
kita tak pernh berkenalan secara formal bukan..??
tak yah formal lah..leceh

dulu aku tak ikut peraturan sbb aku tk nk ikut,tak ade sbb lain
dan sekrang aku ikut sb aku nk ikut,tk ada sbb lain jugak.
sebenarnya ada..
dulu,aku fikir sal aku j
sekarang ,aku byk fikir sal orang lain.
argh...tu sbb kedua..
(yang lain tu bukan yang lain sangt pon)

5 tahun lepas..bnde y aku selalu bincangkan
aku:hensem kot fahrin ahmad ni,auw auw
mrk kwn aku: mana ada,dia biasa j lah
********************************
aku: camne ar,aku nk keluar petang ni,nk mkn nasi bawah stesen bus
mrk kwn aku: dapat tak dapat permission,redah j lah keluar

tahun 2010 dan 2011
aku: kau,kenapa???lelaki tk bole menangis
mrk kawan aku: aku,aku sayang gila dia,aku betul2 nk kawin dengan dia,
tapi skrg kan masih belajar,so aku tk nk kehilangan dia
aku: erk,kau ni,,,,sabar2 j lah,kalau jodoh ada lah..mcm tk percaya tuhan j
mrk kawan aku: aku tahu...
aku:dah tu,ok.... aku tak faham,tak faham
***********************************************
aku:kau betul2 tak ni??bnde ni bukn bole main undo,aci nk...lepas tu tak nak j
mrk kawan aku:betul,aku betul2 bersedia,
aku:tanya lah mk bapk dulu,lepas tu kawin lah..
******************************************
aku:biar betul kau,baik jangan main api
mrk kawan aku: aku suka betul2 dgn dia,aku tk main2
aku:mak ayah kau??
mrk kawan aku: mungkin tak setuju kot,aku tk rasa mrk stuju
aku: dah tu,stop lah,cari lain,mak bapak tu penting
mrk kawan aku: tapi aku betul2 suka dia
aku: dah tu aku bole buat ap???,aku tak faham ar dgn korang berdua,
memang org bercinta low IQ eh??

aku pon tak faham apa y telah berlaku selama 5 tahun y lepas,
but look ar,,more than half aku punya kawan2 act weird.
weird kot..weird gile
adakah we become more mature??
mature lah sangat??

wish me gud luck utk neuro exam..
la la la la.
..stop lah tido miss outsiderz oi...

wish to all my friend y telah kawin,nk kawin,tunang,in relationship,
in relationship tapi ada masalh,atau apa2 aja lah
moga kekal selamanya..
korang ar..suka kawin awal2,da berapa majlis kawin aku lepas.
lepas ni sape2 y nk kawin sila panggil aku..
kalau tak panggil dan aku tahu,siap,aku culik mak andam korang
la la la la la

2 comments:

miera hana said...

cian kat sleeping partner!!sabar jer..hak3

Outsiderz said...

partner kan..
aku pon sabo j dgn dia..
hak hak hak