Tuesday, January 4, 2011

teladan tu ada j dimana-mana...nampak atau tak j masalahnya!!

untuk apa2 yang tak lengkap,tak sempurna dan
tak mengikut apa yang kamu harapkan dari saya
sorry untuk itu..i tried my best
dan apa yang tak sempurna dan yang tak lengkap yang kamu berikan pada saya
dan yang tak mengikut apa y saya mahu dari kamu
terima kasih untuk itu
i noe,u also tried ur best!!

kalau seseorang itu tidak mencintai kamu seperti mana yang kamu harapkan
ianya tidak bermakna dia tidak mencintai kamu!!

dan aku bercakap tentang cinta Tuhan,mak bapak dan kawan2 aku

note: panjatkan doa pada kawan di melaka yang suffer dengan
penyakit y belum diketahui jenisnya...
moga.. penyakit itu bukan jenis y membahayakan dirinya
dan moga dirinya,tabah hadapi segalanya!!

done!!

2 comments:

ema said...

saya pk, n rase...
cinta tuhan itu x patut ad d situ..
mcam x kene...
x telly kowt wif the proximal part of ur story...

agree...

Outsiderz said...

ianya macam ni..
dan pada yang mana dan y tidak lengkp y DIA bagi kita..
dan juga tak seperti y kita mintk,tapi dia tetap kurnia..
saya ucap terima kasih..

kadang2 Allah tk bagi apa y kita nk..dia bagi apa y kita perlu utk jadi insan y betul2 insan..

sebut pasal betul2 insan..definasikn sendiri ya

tu lah...kita rasa tak lengkp,
nmpk tk lengkp..
mcm hilang kaki tgn (zahir),,
rsa kosong,kecewa(batin)..

sebenarnya tu the best thing 4 us..
banyak kan melalut..

ok.hari ni sedar..tk ramai y baca n fikir cam saya..
i'm goin to ubah cara penulisan..
tapi tk janji..
hak hak hak