Saturday, January 29, 2011

bukakan telapak tangan dan tekan kan kepala..

haluan yang dipilih oleh insan itu pada 1 peringkat dalam hidupnya
banyak dipengaruhi oleh persekitarannya,
mungkin juga hatinya,(pada y mengikut hati),
ada yang mengikut pertimbangan akalnya,
tak kurang juga yang mengikut pendapat mereka-mereka y lebih tua.
apa pun keputusan y dibuat pada peringkat itu
mungkin akan,dan mungkin juga tidak akan berubah
bilamana hidup itu telah beralih kepada fasa yang lain

aku tidak pernah beralih arah walaupun telah 3 fasa kehidupan aku tempuhi
aku tidak pernah lupakan yang aku usahakan
dan...untuk fasa yang akan datang,aku akan tetap pertahankan.

untuk menjamin kekekalan???
itu aku tidak dapat katakan....aku bukan tuhan kawan.
aku bukan abadi

the harder u try to forget something
the more u think about it unconsciously

No comments: