Monday, January 17, 2011

please do not go away....semangat!!

it's killin me when my mom said..
"bila balik???adik da kira hari dekat kalendar dah tunggu kakak dia balik"

dalam 5 tahun y lepas..
ya ...5 tahun y lepas...
10 waktu aku menangis..
5 kali kerana kau,dan 5 kali kerana familyku sayang..

tiap tangisan itu..
ianya bukan utk diriku,bukan kerana sakit parah aku
bukan kerana kecewa aku,bukan kerana kesal aku
ianya kerna kau dan
kerana family aku!!
dan kau masih ragu dengan sayang aku??
bila aku katakan,aku sayang...
aku memang maksudkan!!

note:
...keadaan sekarang y menekan aku,... dalam2
membunuh aku secara perlahan2 dan ianya menyakitkan...

segalanya matikan diri aku satu demi satu,hari demi hari,
aku selalu disuruh memilih dan bertanggunjawb dengan tiap2 pilihan
...rumate....

No comments: