Friday, January 14, 2011

semua benda tu milik Allah

mengenai apa2 yang bukan menjadi milik aku pada ketika ini
aku berusaha utk dapatkannya,,
dapat atau tak,itu Tuhan aku y akan tentukan
sama ada ianya utk aku atau tidak.

aku mempunyai masalah dengan ingatan sekarang
bende2 kecik,dan juga benda2 besar
it's not the 1st time aku lupa-lupa
dan,i'm not joking

utk segala macam aktiviti y buatkan aku rasa cam tercekik.
aku harap cepat2 berjalan,cepat2 habis
aku mahu hidup yang sempoi

aku tahu adik2 aku rindu aku,
tiap kali call terengganu,mesti akan keluar soalan.
'bila nak balik"..
dan aku akan tetap jawab walaupon aku tahu mrk da tau jawapan tu..
psikologinya
ianya buat aku rasa tak sabar2 nk balik..
adik2 aku bukan bodoh,at least kalau tak berapa pandai dalam pelajaran
dia pandai dalam psiko kakak dia.....oii korang memang!!
aku sudah berkira-kira hari utk balik..

note:aku selalu merasakan seperti outsider
dan setelah sekian lama,aku rasakan aku memang suka menjadi outsider
ianya bukan senang utk allow mana2 orang utk masuk bermain dalam "kawansan aku"
dan aku juga tahu aku tidak akan sesenangnya masuk dalam "kawasan mereka"..
sebenarnya,semua orang tu suka berahsia...

No comments: