Saturday, January 1, 2011

kira syukur aku lahir selepas Graham Bell lahir

hari ni panggilan masuk dan keluar lebih kurang 5 kali dari family
cakap lebih kurang setengah jam setiap panggilan
monday aku exam..
bila sebut ianya tentang keluarga, mak sdara-sepupu-adik-mak
ayah-tokki...
priority mereke tu tinggi...

pasal darah dan daging y aku ingin leretkan hari ini,
aku tiada masa sebnarnya..
masa y ada 24 jam itu lebih bermakna utk dihabiskan pada tempat selain di sini.
lepas exam mungkin!!

aku dah banyak baca azam tahun baru para blogger,
dan aku tidak punyai satu pun.
aku tidak perlukan tahun baru,tarikh lahir ,atau tarikh2 keramat utk lakarkan 1 azam
ada rasa,ada niat,ada kemahuan,maka azam aku akan muncul..
dan buat masa sekarang tiada lagi... kiranya tiada lagi..

oh..jangan hanya letakkan dunia dalam azam tu ye
tak kira lah countdown semalam kau pergi menari atau
kutip dosa dimana-mana sahaja,sertakan sama dunia y kekal dalam azam tu ye

note:aku hanya ada satu family besar,satu tanggunjawab besar,
satu masalah besar...dah kelam kabut hidup
tu baru satu...


2 comments:

P.Versus said...

mida....goodluck exm:)

Outsiderz said...

hak hak...tQ princess..