Friday, January 14, 2011

I like to be single


niat asal nk study pulun semua benda sebelum
esok iaitu hari letih bermula..
tapi..segala benda yang dibaca tak juga masuk..
so..i'm going to sleep lah..
therapy y paling bagus time letih,time sedih,time marah,time mati akal..
solat,bercakap2 dgn orang dan tido!!
kalau tak ok2 jugak..
memang ada masalah lah tu,,,
mungkin ubat barbiturate atau benzodiazepine leh kontrol ..

bipolar disoder make some people more creative,
this kind of illness lead them to succes..
masalah mental dan berjaya....comel kan
salah seorangnya ernest hemingway,dan dia mati bunuh diri..

hari ni 40 hari mohd hafiz shahidan lahir,
tapi gambar pon aku tak pernh tengok,semua orang bz
sampai nk hntar gmbr sekeping pon tk sempat..
nasib aku ....dduk jauh dari semua orang!!

jambatan atas tu bukan apa2,tengok gambr mcm tu malam2
rasa macam senang dan tenang

note: aku memang suka buat tajuk entry y tak ada kaitan dengan isi kndungan
entry,blog aku..suka hati aku lah nk tulis apa!!


nota rindu:
pada y ada di lodz,di mesir(tanta),di terengganu,di kedah,di shah alam,
di beijing,di US,di KL,di serdang, di gombak, atau dimana sahaja
kamu berada...miss u!!
emosi memang tidak stabil semenjak dua menjak ni..

No comments: